Inici > Fòrums > PabloDraw > Generals > Com desinstal lar 3.0.16 ALPHA?

Aquest tema té 2 veus, conté 2 respostes, i es va actualitzar per última vegada pel TheTrooper 142 dies enrere.

Mostra els missatges 3 - 1 al 3 (de 3 en total)
Autor Missatges
Autor Missatges
13 desembre 2011 a les 04:14 # 1939

TheTrooper

Hola Curtis, en primer lloc dir-te gràcies per PabloDraw, és impressionant.

La meva pregunta és com puc desinstal · lar l'últim PabloDraw 3.0.16 Alpha del meu sistema?

No he finded qualsevol executable uninstall.exe o similar. Vull fer servir (de moment) d'edat 2.0.8 versió.

Gràcies i greetins.

13 desembre 2011 a les 11:47 # 1940

Curtis Wensley
Nombre de Post: 36

Hola,

Vostè pot tenir tant PabloDraw 3.0.16 i 2.0.8 instal · lat, al mateix temps - que no entrin en conflicte entre si. Si voleu obrir un fitxer amb la versió anterior en lloc de la novetat, podeu fer clic dret sobre l'arxiu i seleccionar "Obrir amb ..." i marqueu la casella "sempre obert amb .." opció.

Si encara et sents com vols desinstal · lar la versió nova, llavors ho fa en el lloc estàndard - els programes de desinstal · lació (victòria 7/Vista) o afegir / treure programes (WinXP).

Espero que això ajudi!
Curtis.

18 desembre 2011 a les 03:43 # 1948

TheTrooper

Hola Curtis!

No sé per què jo no el vaig veure, quan vaig tractar de desinstal · lar el windown 7, però ara amb la seva explicació ha estat possible mitjançant, gràcies.

I gràcies de nou per la teva feina, estaré seguint el desenvolupament de PabloDraw.

Salutacions!

Mostra els missatges 3 - 1 al 3 (de 3 en total)
Respondre a: com desinstal · lar 3.0.16 ALPHA?
La seva informació:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>