Aquest tema té 2 veus, amb una resposta, i es va actualitzar per última vegada pel Curtis Wensley 145 dies enrere.
Veient 2 missatges - 1 al 2 (de 2 en total)
Veient 2 missatges - 1 al 2 (de 2 en total)
Aquest tema té 2 veus, amb una resposta, i es va actualitzar per última vegada pel Curtis Wensley 145 dies enrere.
| Autor | Missatges |
|---|---|
| Autor | Missatges |
| 20 desembre 2011 a les 10:47 # 1951 | |
yutsi |
Hola. Acabo de fer una petició en PortableApps per PabloDraw @ http://portableapps.com/node/30250 he intentat utilitzar Mono en PabloDraw amb el meu disc USB, però va fer que el programa molt glitchy. Els meus ordinadors a l'escola són molt primitius, amb Windows XP i Vista. NET 1.1, i el PabloDraw edat no és comparable a l'alfa. |
| 20 desembre 2011 a les 11:06 # 1952 | |
| Curtis Wensley Nombre de Post: 36 | PabloDraw alfa requereix. NET 4.0 perquè s'executi. Quina versió de Mono s'utilitza? Ha de ser com a mínim 2.8, però jo recomano 2,10. Tingueu en compte que la implementació de Granota de Windows Forms és molt glitchy (que és, probablement, per la qual s'estan executant en problemes), pel que recomanem l'ús de GTK amb Mono (que funciona a la perfecció), però això no és una configuració compatible per a Windows pel que jo sé. A més, no hi ha forma actual de dir PabloDraw utilitzar GTK - sempre va a optar per utilitzar formularis Windows quan s'executa en la plataforma Windows. Vaig a provar per veure fins on arriba, però no hi ha garanties. (; |
10 abril 2012
24 octubre 2010
20 juliol 2010