Dette emnet har 2 stemmer, inneholder 2 svar, og ble sist oppdatert av TheTrooper 134 dager siden.
| Forfatter | Innlegg |
|---|---|
| Forfatter | Innlegg |
| 13 desember 2011 kl 04:14 am # 1939 | |
TheTrooper | Hei Curtis, først fortelle deg takk for Pablodraw, er kjempebra. Mi Spørsmålet er hvordan kan jeg avinstallere siste Pablodraw 3.0.16 ALPHA fra systemet mitt? Jeg har ikke finded noen uninstall.exe kjørbar eller lignende. Jeg vil bruke (ved for øyeblikket) gamle 2.0.8 versjonen. Takk og greetins. |
| 13 desember 2011 kl 11:47 am # 1940 | |
| Curtis Wensley Innlegg count: 36 | Hei, Du kan ha både PabloDraw 3.0.16 og 2.0.8 installert samtidig - de vil ikke komme i konflikt med hverandre. Hvis du ønsker visse filer for å åpne med den gamle versjonen i stedet for den nye, kan du høyreklikke på filen og velg "åpne med ..." og sjekk "alltid åpne med .." alternativet. Hvis du fortsatt føler at du vil avinstallere den nye versjonen, så du gjør det i standarden plass - avinstallere programmer (Win 7/Vista) eller legge til / fjern programmer (WinXP). Håper dette hjelper! |
| 18 desember 2011 kl 03:43 am # 1948 | |
TheTrooper | Hei Curtis! Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke ser det når jeg prøvde å avinstallere det på Windown 7, men nå med explication din har vært holdning, takk. Og takk igjen for arbeidet ditt, vil jeg bli å følge utviklingen av PabloDraw. Greetings! |