Hjem > Forum > PabloDraw > Generelt > PabloDraw Portable?

Dette emnet har 2 stemmer, inneholder 1 svar, og ble sist oppdatert av Curtis Wensley 139 dager siden.

Ser 2 innlegg - 1 til 2 (av 2 totalt)
Forfatter Innlegg
Forfatter Innlegg
20 desember 2011 kl 10:47 am # 1951

yutsi

Hallo. Jeg bare gjorde en henvendelse til PortableApps for PabloDraw @ http://portableapps.com/node/30250 jeg prøvde å bruke Mono på PabloDraw med min USB-stasjon, men det gjorde programmet svært glitchy. Mine datamaskiner på skolen er svært primitive, med Windows XP og. NET 1.1, og den gamle PabloDraw er neppe sammenlignes med alfa.

20 desember 2011 kl 11:06 am # 1952

Curtis Wensley
Innlegg count: 36

PabloDraw alpha krever. NET 4.0 for å kjøre. Hvilken versjon av Mono brukte du? Det må være minst 2,8, men jeg anbefaler 2.10.

Merk at Mono implementering av Windows Forms er svært glitchy (som sannsynligvis er grunnen til at du kjører inn i problemer), så jeg anbefaler å bruke GTK med Mono (som fungerer perfekt), men dette er ikke en støttet konfigurasjon for Windows så vidt jeg vet.

I tillegg er det ingen strøm måte å fortelle PabloDraw å bruke GTK - det vil alltid velge å bruke Windows Forms når du kjører på Windows-plattformen. Jeg skal prøve det ut for å se hvor langt det blir, men ingen garantier. (;

Ser 2 innlegg - 1 til 2 (av 2 totalt)
Svar til: PabloDraw Portable?
Din informasjon:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>